Timeplan

Timebooking skjer i appen «Wodify».

WOD: Workout Of the Day. Dette er «hovedøkten» den dagen, altså gruppetimen som kjøres hele dagen. Kan være både lagbasert og individuell. Åpen for alle og passer for alle, da den tilpasses til hver enkelt på stedet. Kan altså skaleres både opp og ned.

Team WOD: Workout Of the Day, bare alltid lagbasert. Vi unngår de vanskeligste tekniske elementene (typisk snatch og vanskelig gymnastics), for å kunne ha mer fokus på lagarbeid. Åpen for alle og passer for alle, da den tilpasses til hver enkelt på stedet. Kan altså skaleres både opp og ned.

WOD – Bring a Friend: Workout Of the Day. Dette er «hovedøkten» den dagen, altså gruppetimen som kjøres hele dagen for medlemmene våre, men den er også åpen for deg som ønsker å se og oppleve en trening hos oss, enten du kommer alene eller sammen med en venn som allerede trener hos oss. Det er med andre ord en prøvetime for deg som lurer på å begynne å trene hos oss, og den er både gratis og uforpliktende. Kan være både lagbasert og individuell. Åpen for alle og passer for alle, da den tilpasses til hver enkelt på stedet. Kan altså skaleres både opp og ned. Det vil også være en ekstra trener til stede her dersom det er flere på prøvetime.

Gymnastics: En time med fokus på én spesifikk turnøvelse. Hvilken som er på planen den aktuelle timen vil fremkomme av navnet på timen. I prinsippet åpen for alle og kan tilpasses alle, men det er lurt å ha et par måneders fartstid som medlem, slik at visse grunnleggende øvelser, ord og uttrykk gir mening.

Strength: En time med fokus på én eller flere styrkeøvelser. Hvilken som er på planen den aktuelle timen vil fremkomme av navnet på timen, f.eks «Back squat & press». Ingen metcon på denne timen; kun fokus på den/de aktuelle øvelsen(e) og støtteøvelser som hører til. Åpen for alle og passer for alle, da den tilpasses til hver enkelt på stedet. Kan altså skaleres både opp og ned.

Tabata: Kortintervallstrening hvor vi hovedsakelig bruker kroppsvektøvelser og/eller teknisk- og styrkemessig lette øvelser, for å kunne holde et høyere tempo under gjennomførelsen. Individuell økt. Åpen for alle og passer for alle, da den tilpasses til hver enkelt på stedet. Kan altså skaleres både opp og ned.

CrossFit Teens: Egen økt for tenåringsgruppene våre. Ta kontakt på post@crossfitgrimstad.no om du ønsker mer informasjon.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *